Sport

En oväntad rubrik kan tyckas för de som känner mig.

Jag är inget fan av sport, har aldrig varit och kommer aldrig att bli. Jag brukar säga att jag är allergisk mot sport.

Jag är därmed inget fan av hockey och känner inte till mycket om olika lag. Trots det så kanske hjärtat klappar lite för det grön-vita laget. Jag menar, det finns ju i mina gener.

Jag har en lista på Spotify som heter Veckans tips. Som jag har förstått det så ska en sådan lista baseras på den typen av musik som jag annars lyssnar på. Första låten på den listan gjorde mig dock mycket konfunderad, då låten har med Skellefteå AIK att göra. När jag nämnde det för gubben, så undrade han om jag fått virus i telefonen.

Men öppensinnad som jag är, så startade jag igång låten och det behövdes inte många toner innan jag förstod vad den låten gjorde på min lista. Ni som känner mig väl, förstår precis vad jag säger när ni startar igång nedanstående länk.

Kommentera

