Saknad

År 2003 var inget bra år. Det var ett år präglat av sorg. Det har nu gått 12 år men det årets känsla gör sig påmint än idag.

I januari det året miste jag min älskade pappa. I början på varje år sedan dess, spelas filmen från den ödesdigra dagen upp i mitt huvud.

Midsommarhelgen det året miste jag min bästa vän, min allra första bästa vän. Från att vara iväg på trevligheter till att känna saknad – ja den processen upprepar sig varje år. Tragiskt och ofattbart. Varje midsommarhelg avslutar jag med att titta upp i himlen och hoppas att du har funnit ro.

Jesper, denna låt är tillägnad dig då jag vet att du lyssnar på den om och om igen i din himmel.

Kommentera

