Kändis nu?

Imorgon, onsdagen den 17 juni, skulle man kunna läsa om lilla mig i Lokaltidningen Ängelholm.

Men så verkar inte bli fallet, om jag förstod det hela rätt. Jag fick inte plats. 🙂

Så nu verkar det som om man får ge sig till tåls tills nästa onsdag istället, onsdagen den 24 juni.

Men trots det så finns jag redan nu med i webb-versionen av tidningen.

En ekvation jag inte får ihop, men men… Varsågoda och klicka på nedanstående länk om ni inte kan vänta eller inte har tillgång till tidningen.

http://angelholm.lokaltidningen.se/den-manniskosynen-gor-mig-ledsen–/20150613/artikler/706179963/1446

Kommentera

