9 år

I nio härliga år har jag nu varit fru Lundberg istället för fröken Lundberg.

Vilken resa vi har gjort, jag och min älskade Albin. Resan som ledde fram till äktenskap och resan vi gjort sedan dess.

Första resan varade 1,5 år som inleddes med nätkontakt och fortsatte med träff i verkliga livet den 20 november 2004. Som prästen sa: Det var kärlek på internet. Det tog oss ca ett halvår innan vi var sambo, tio månader innan vi var förlovade och ca 1,5 år efter första träffen var vi man och hustru. En underbar dag som jag aldrig kommer att glömma. Då var jag inte nästan kunglig, då var jag en riktig prinsessa.

4929_103424400685_6914133_n

Två år efter ingånget äktenskap, blev vi husägare. Vi har hittat hem! Efter ofrivillig barnlöshet och en kamp för barn och behandling fick vi äntligen vårt eget lilla mirakel, vår busiga duracellkanin ”Owa”. Det gick 5,5 år innan vi nådde dit men vilken belöning det till slut blev. Jag älskar mina grabbar mest av allt.

IMG_6425

Idag kunde vi alltså fira nio år som herr och fru Lundberg. Jag möttes av nio röda rosor när jag kom hem, jag möttes av ett hjärta med min favoritchoklad när jag kom upp på vårt rum.

IMG_6625 IMG_6624

Men det bästa är följande länk, som ger mig otroligt mycket i känslor av kärlek. Bäst av allt, kärleken tar aldrig slut, länken bevisar det.

http://www.klippanfoto.se/linda/index.php

Älskar dig, Albin! ❤

Kommentera

