Ledsamhet

Tror jag känner ledsamhet idag.

Borde inte göra det, har ju skrattat mycket och visat glädje under större delen av dagen. 

Men ändå känsla av ledsamhet. 

Morgonen blev inte bra. Morgonen innebar smärta i mammahjärtat. Kanske det som la grunden till allt. 

Måste prata med smyckesdesignern igen men det blir först imorgon tyvärr. Ringen sitter helt okej, dock inte så löst och dessutom mer eller mindre som berget om jag blir minsta varm. Materiellt ting men jag gråter ändå. Kanske mest för att jag känner mig hemsk gentemot den som betyder så mycket för mig. Kanske detta som gör att känslan har hållit i sig. 

Uteblivna mirakel och uteblivna framsteg gör inte saken bättre. 

Livet är en berg- och dalbana men måste mitt liv vara som Helix?

Kommentera

