Klokare? Näääääää.

Det påstås att jag denna vecka kommer att bli klokare. Nä skämt åsido, ett år äldre påstås jag bli åtminstone.

Tidigare idag fick jag en fråga av maken om vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Man kan kanske säga att jag undvek frågan. 😉

Hur skulle en önskelista se ut?

Jag vet precis hur min tatuering skulle se ut om jag hade någon.

amandaagrusaLånad bild efter googlesök.

Fast med Oliwers namn givetvis. Men det spelar ingen roll, för jag skulle aldrig våga tror jag.

Jag skulle även vilja ha en ring med utvändig text. Jag vet vilken text jag vill ha men jag har inte funnit rätt ring. Jag har funnit ringar men är inte säker på vilken som är rätt.

Just idag skulle jag gärna önska mig en ny dator, men egentligen behöver jag nog bara få tummarna loss att rensa lite i nuvarande dator i hopp om att snabba upp den lite.

Då jag fyller en fredag, då det både är jobb och dagis hela dagen, så blir det svårt att göra något speciellt den dagen.

Egentligen har jag tänkt att jag inte ska bry mig om dagen överhuvudtaget, men till syvende och sist så det jag önskar mest är en mysdag med de bästa, min älskade make och mitt mirakel till son. ❤

Kommentera

