Isoleringscell

Idag borde jag vara i en isoleringscell, en extra bra ljudisolerad sådan.

Då skulle jag kunna skrika och gråta och sparka och slåss utan att någon hörde eller såg eller var medveten om det på något vis.

Den enda jag då hade sårat eller irriterat hade varit mig själv.

2 reaktioner på ”Isoleringscell

  1. Vadan detta? Styrkekram tull dig Linda! Hoppas att du snart får positiv kraft och energi!!! Men samtidigt – visst har jag också haft sådana dagar när allt bara är pest och man bara vill explodera!

  2. Vadan detta? Styrkekram till dig Linda! Hoppas att du snart får positiv kraft och energi!!! Men samtidigt – visst har jag också haft sådana dagar när allt bara är pest och man bara vill explodera!

Kommentera

