Så här gick det

Tro det eller ej, jag gjorde det. Jag genomförde det, en hel del mot min vilja får jag nog erkänna. Jag åkte dit, jag lyssnade, jag frågade, jag analyserades.

På vägen hem lyssnade jag på Spotify och körde ”shuffle” på en blandad lista. Följande tre låtar spelades i nedan angivna ordning, undrar vad Spotifys val försöker säga mig. 😉

Oavsett vad de försöker säga mig, så kommer jag att tacka nej för att gå vidare med ett itrim-program. Jag kommer inte att få in det i min livssituation idag, inte utan att det istället blir ett stressmoment. Jag blev också besviken på en attityd eller åsikt gentemot en sak som jag berättade för mannen jag träffade, en attityd som kändes nedvärderande. Inte ens att få reda på att min metaboliska ålder är 51 kan motivera att nappa på detta. Nä jag kör Linda-programmet, något säger mig att jag säkerligen kan lyckas bättre med det.

Så tack men nej tack.

Kommentera

