Varning!

Det kan vara farligt att delta i tävlingar. Jag vet det nu. Den hårda vägen.

Jag vet inte hur jag tänkte egentligen, om jag överhuvudtaget tänkte, men jag valde att delta i en tävling på Facebook. Bakom tävlingen ligger Itrim och första pris är deras program. Jag som med nöd och näppe får till lite promenader som motion på sin höjd. Ja ja, jag vinner väl inte ändå säger min inställning, så det spelar ju egentligen ingen roll hur jag tänkte.

Tji fick jag!

I förrgår blev jag uppringd av en man från Itrim, Träningsakademin, Helsingborg. Han upplyste mig om att en första dragning i tävlingen var gjord och alla som kom med där vann tredje pris men med fortsatt chans att vinna första pris. Tredje pris är en hälsocheck, som jag förstod handlade om vägning och analyser typ.

Detta innebär för mig mycket blandade känslor… Vad har jag gett mig in på? Tänk om det skulle gå hela vägen… Hur ska jag kunna genomföra ett sådant program? Om jag inte vinner första pris, kan man då bara ta hälsochecken och sen säga tack och adjö? För att stå för ett sådant program med egna pengar känns avlägset…

Nåväl, jag har bokat in tid för denna hälsocheck, men det återstår att se om jag verkligen genomför det.

confused-emoticon-för-smiley-3d-14427856

Kommentera

