Sicken respons

Mitt förra inlägg fick en respons som jag inte hade väntat mig. Jag fick dagens ros av en vän, en annan ville dela inlägget och flera kommenterade med ”bra skrivet” och motsvarande. Det värmer mitt hjärta och ger mersmak. Idag har jag exempelvis delat det på Rix FM:s facebooksida med anledning av att det diskuterades val och flyktingfråga i Aschberg Direkt vid lunchtid.

Jag har dessutom fått användning av mina formuleringar i det inlägget på mitt jobb idag. En äldre dam ringde mig och ville kolla om ett rykte stämde angående flyktingars inkomster. Tala om att hon ringde rätt person. Önskar fler hade gjort som hon.

Ja det är nästan så att jag vill påstå att det är skoj att ha mitt jobb nu i valtider med en så het fråga.

Kommentera

