Skoj med listor

10 FAVORITER

Färg: Blå
Mat: Mammas kalkonmiddag går ju inte av för hackor.
Band: Oj…svårt…men Bon Jovi har ju hängt med länge i min musiksamling.
Film: Svårt att komma på någon bra film riktad till min målgrupp. Jag är just nu mest bekant med Shaun the sheep och Timmy Lamm.
Bok: Böcker med verklighetsbakgrund, ger så mycket mer kraft bakom orden.
Sport: Jag är ”allergisk” mot sport.
Årstid: Våren – varken för varmt eller för kallt. Jag gillar förvisso när det är kyligare temperaturer och avskyr värme.
Veckodag: Fredag, speciellt kvällen.
Glassmak: Choklad utan tvekan.
Tid på dygnet: Kväll = mystid.

9 FÖR TILLFÄLLET

Humör: Trött och sliten på flera sätt men lycklig över vad jag har i mitt liv.
Smak: Pepparkaka med choklad
Kläder: Vanliga blå jeans och en svart t-shirt förutom strumpor med Angry Birds på samt underkläder.
Bakgrund: Bakom paddan finns den svarta soffan.
Nagellack: Jag är helt naturell.
Tid: 21.34
Omgivning: Tv-rum sitter jag i tillsammans med maken min.
Irritationsobjekt: Håller jag för mig själv, säkrast så kanske. 😉

6 HAR DU NÅGONSIN

Dejtat någon av dina nära vänner: Jag har inte varit länge vän med någon innan dejtande. Dejtande och vänskap har nog följt varandra sida vid sida eller nåt.
Brutit mot lagen: Det föreligger viss risk att jag häromdagen kan ha brutit mot hastighetsregler i samband med biltur från jobb till dagis.
Blivit arresterad: Nope
Badat naken: I badkaret hemma ja och säkerligen som bebis på offentliga ställen.
Varit med på tv: På min vanliga plats, i bakgrunden.
Kysst någon du inte känner: Nope, möjligtvis kysst någon innan man känt den personen utan och innan typ.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Maken, mamma, god vän i Holland
Du tycker om: Alla mina nära och kära
Du inte gillar: Det finns säkert en och annan offentlig person som man tror sig ”känna” så pass mycket att man kan skapa sig en uppfattning om att man inte gillar dem.

2 VAL

Kaffe eller te: Om jag verkligen bara har dessa två att välja mellan, så måste jag välja te för kaffesmak klarar jag inte av.
Vår eller höst: Om man tittar bara i år så är det utan tvekan höst, för hur vacker har inte den varit. Om man tittar rent generellt så säger jag nog vår.

1 ÖNSKAN

Att tillräcklig motivation ska infinna sig.

Kommentera

