Kan inte bestämma mig

På sistone har jag lyssnat mer på radio än på Spotify när jag kör till och från jobbet. Det kan innebära att man då och då uppmärksammar låtar som jag tidigare helt har missat. Jag brukar som regel alltid kunna avgöra direkt om låten jag hör tilltalar mig eller inte, om jag gillar den eller inte. Men nu har det kommit ett undantag. Jag kan verkligen inte bestämma mig om det är en låt med härligt gung (trots märklig text) eller om det är en låt som bara är för mycket och för tjatig. Vad tycker ni?

2 reaktioner på ”Kan inte bestämma mig

Kommentera

