Tattoo

Jag har ingen tatuering. Jag tar för givet att jag inte skulle klara smärtan. Speciellt efter att ha sett följande avsnitt av Time Warp på Discovery Channel (ca 2,45 in i klippet):

Jag har dock funderat på hur en tatuering skulle se ut om jag nu mot förmodan skulle göra en. Jag har länge varit övertygad om att en delfin skulle vara en del av motivet. Sedan Oliwer föddes har jag varit övertygad om att motivet skulle vara Oliwers namn OCH en delfin. Men nu är det slutligt bestämt. Om någon skulle lyckas med det omöjliga och få mig till en tatuerare, så är motivet helt klart. Det blir ingen delfin, men däremot Oliwers namn tillsammans med prematurbandet. Jag är stolt över mitt prematurbarn.

20131016-221900.jpg

Men jag får kanske nöja mig med att önska mig ett halsband med preemie-hjärtat.

20131016-221947.jpg

Kommentera

