Han har gjort det igen!

Vinnaren av svenska The Voice, Ulf Nilsson, framförde en låt i finalen som jag tyckte oerhört mycket om och fortfarande tycker är helt fantastisk. Videon nedan gör inte låten rättvisa, men hade svårigheter att hitta en bättre inspelning som ville ”stanna” i min blogg.

Nu har han gjort det igen. ”Long gone” är nya låten som även den lockar mig att lyssna. Perfekt för bilfärd i ensamhet och givetvis måste då volymen vara något högre än normalt. Kände att jag bara måste dela med mig av denna nyfunna skatt.

Kommentera

