Då var det över!

Då betraktar vi födelsedagsfirandet som avslutat…för den här femårsperioden…eller nåt. Det blev inte som jag hade tänkt men det blev riktigt bra ändå.

Ursprunglig plan

  • Fira med närmaste familjen den 20 april.
  • Hejdundrande fika skulle stå på den dagens agenda.
  • Hålla tummarna för att det skulle resultera i resurser för att genomföra en plan.
  • Mysa med mina två älsklingar på självaste födelsedagen.

Verkligheten

  • Firandet den 20 april blev inställt då vår lilla gosse blev sjuk med halsfluss.
  • Känsla av ledsamhet infann sig.
  • Efter lite om och men ägde det rum till slut ändå, närmare bestämt den 1 maj.
  • Hejdundrande fika blev verklighet i slutändan.
  • Innan dess, den 27 april, blev jag verkligt överraskad av min älskling, min mamma och min bror med sambo. Det blev bowling och tacobuffe och passande present.
  • Mys med älsklingarna blev det den 24 april. God mat i form av planka, härlig present från mina killar, och massa mys.
  • Massa resurser för att genomföra min plan.

I bilder

blommor

Ullared

money

Kommentera

