Frågestund

Nu ger jag er återigen chansen.

Chansen att lära känna mig.

Ställ vilken fråga ni vill till mig i syfte att lära känna mig bättre så ska jag i ett framtida inlägg svara efter bästa förmåga.

Så vad väntar ni på? Ställ frågor vet ja!

3 reaktioner på ”Frågestund

  1. Är det ngt beslut i ditt liv som du tagit som du ångrar

    Om du fick leva vilken människas som helst liv för en dag (död eller levande), vilken skulle du välja – och du måste välja 😉

    Om du vore man för en dag, vad vore det första du skulle göra

  2. Vilket av följande gör du helst under en ledig och lagom(!) varm sommardag; ligger på en äng och spanar in molnformationer och räknar citronfjärilar eller går på HIF – MFF med Albin och Oliwer?

Kommentera

