De små tingen

I fredags kväll var det härligt mamma-son-mys som gällde, åtminstone tills det var läggdags för sonen. Gubben min var nämligen ute på galej med sina kollegor. Bebismys är guld värt!

Under kvällens gång fick jag ett sms från gubben, ett sms som informerade om vilken artist som uppträdde på det ställe de var på denna kväll. Jag svarade honom att nu blev jag nästan avis men bara nästan. En son som visar att han lärt sig var magen är, hade ett högre värde denna kväll. Oliwer-utveckling är guld värt!

Det är de små tingen som gör det.

 

PS: De där som var på galej, spelade in en personlig hälsning från artisten i fråga till mig och skickade över till mig. Ja jag säger då det. DS

Kommentera

