Önskelista

Nu återstår enbart 20 dagar tills man blir ett år äldre och förhoppningsvis klokare. Nu återstår enbart 20 dagar tills man ”femmar”. Det blev minnesvärt sist jag nollade, då fick jag ett hus. Det blev minnesvärt sist maken min femmade, då fick han en son. Det hade varit skoj om även denna femma blir minnesvärd, men jag tror att det är svårt att bräcka tidigare nämnda bemärkelsedagar. Men likväl kan det väl vara bra att presentera en önskelista till alla som funderar på att uppvakta mig (finns det några sådana förresten?!?!). 🙂 Jag har sagt att jag enbart önskar mig en sak (nr 1 nedan) och det är fortfarande så att jag först och främst önskar mig just den saken.

Money Money Money
geklog
Jag har skrivit i tidigare inlägg om mitt behov av att förnya garderoben, ett mycket tydligt behov. Jag har också nämnt en önskan om att bli mer som en färgklick än som den beige mannen i ”Macken”. För att tillfredsställa detta behov och denna önskan, behövs resurser. Kontanter står därmed högst på listan. Om det går att finna i eventuella paket, så blir det ett besök till Halland inom en mycket snar framtid.

Palle Kuling Pärlor
palle kuling pärlor
Dessa godisar gick tidigare att finna bland affärernas lösviktsgodis, men inte nu längre. De var lite av mina favoriter och jag saknar dem. Så om någon vill göra mig lite extra glad, så kan beställning göras på t.ex. HappyCandy.

Makeover
makeover
Tänk om någon kunde se på mig och säga vad som skulle passa mig bäst vad gäller hår och kläder.

Så det var önskelistan. Nu ska jag bara bestämma mig när, var, hur jag ska fira.

Kommentera

