När gud var en kanin

För en tid sedan blev jag utvald av Adlibris att vara en av dem som skulle få möjlighet att läsa en bok och skriva en recension om den. Boken heter ”När gud var en kanin” och kan helt klart rekommenderas. Jag genomförde mitt uppdrag och var väl inte helt nöjd eftersom jag fick skriva recensionen i sista stund efter en tids sjukdom. Efter mycket om och men har jag nu kunnat se hur detta har blivit publicerat på Adlibris hemsida. Det handlar inte om en publikation av hela recensionen utan jag är en av tre som har fått tycka till om boken. Utifrån min egen bedömning av min egen recension så har de helt klart valt ut den bästa delen av den. Dock står det att jag brukar blogga om de böcker jag läser, vilket jag dock inte brukar göra men kanske får göra så ibland framöver.

Här har ni länken till sidan med mitt omdöme: När gud var en kanin

Kommentera

