Hårfärger

Då hoppas jag kunna skriva ett vinnande inlägg. Here we go!

Just nu är jag hemma mammaledig, min underbare son sover oftast ett par timmar på eftermiddagen. Den tiden kan jag passa på att drömma mig bort och önska och planera. På sistone har det handlat en del om egentid, om jag ska ta mig egentid och boka tid hos frisören och göra något nytt med håret. Varför då inte välja en ny hårfärg? Jag har satt färg i håret tidigare men det var nu ett litet tag sedan och håret skulle kunna se mer friskt ut med ny färg tänker jag. Och varför då inte göra något nu? På lördag vankas det ettårskalas, då sonen fyller 1 år på måndag. Dessutom nalkas julen inom en mycket snar framtid. När man har kommit så långt i beslutet, så handlar det nu om att välja färg. Tur det finns hemsidor som kan ge tips och idéer. Som t.ex. Hårfärger där man kan läsa om vad man bör tänka på innan man bestämmer sig. Det är det jag brukar säga: ”Man kan verkligen göra fynd på nätet.”

Kommentera

