Reklammusik

Om ni någon gång skulle fastna för en låt i en reklamfilm men inte lyckas finna låten för att kunna lyssna på den om och om igen. Hör av er vet ja! Jag är tydligen en fena på att hitta de låtar som används i diverse olika reklamfilmer. Fråga mig dock inte vad det är reklam för, för det kommer jag aldrig ihåg. Det är typ bilreklamer, något datarelaterat, klädreklam eller något helt annat. Får väl skylla lite på sonen att jag följer reklamen på tv.

Här följer ett par exempel på låter jag funnit på sistone och ett par exempel på låter som jag har funnit för längre sen:

Kommentera

