Första skrivuppgiften

Efter uppmuntran kring mitt skrivande, så kunde jag inte låta bli utan att svara på Adlibris’ förfrågan via facebook. De sökte testläsare till en specifik bok och de som valdes ut skulle inte bara få läsa boken utan även skriva en recension om den. Denna recension ska tydligen sedan lyftas fram i deras nyhetsmail och på deras hemsida. De önskade även få in en presentation av personen som läser och recenserar.

Idag fick jag mail om att jag tydligen är en av de utvalda. Så fort boken kommer, så blir det att läsa och läsa och läsa. Ett formulär med frågor medföljer som ska vara till hjälp när recensionen skrivs. Så fort boken är utläst, blir det till att skriva och skriva och skriva och försöka formulera sig på ett sätt som fångar andras intresse. Det första jag skriver som kommer att synas offentligt utan att jag själv publicerat det där.

Spännande!

En reaktion på ”Första skrivuppgiften

Kommentera

