Tja, varför inte?

Igår fick jag beröm för mitt sätt att skriva, hur jag formulerar mina mail och hur jag formulerar mig här på bloggen. Jag fick beröm för att jag skriver fint. Jag fick beröm för att man anser att jag är duktig på att skriva. Jag tycker om att skriva, så det uppskattas då att få höra att andra anser att man har förmågan. Man tyckte att jag skulle skriva en bok. Om vadå undrade jag. Ja, om livet, om ditt barn. Tja varför inte? Hade jag bara haft en bra idé, så vet man aldrig vad som skulle kunna hända.

Kommentera

