Egentid del 2

Den 4 september lämnar jag man och son…för större delen av den dagen i alla fall. Den friheten har jag varit så fräck att ta mig. Albin jobbar, Oliwer får busa med mormor och jag sätter mig i bilen och beger mig till något som för många är ett Mekka, beläget ca två timmars bilresa härifrån. Jag ska ha en riktig tjejdag tillsammans med min vän Sanne. Vi ska shoppa, fika, snacka, skratta. Och ni som inte räknat ut det, Ullared is da place. Inköpslista håller på att skrivas och taktik för att undvika alla tv-kameror ska utformas.

Så lite egentid tar jag mig väl här.

Kommentera

