Farliga låtar

Via bl.a. Facebook har jag gett exempel på farliga låtar. Med farliga menar jag att de sätter sig i huvudet och går där på repeat, det är helt omöjligt att få ut dem ur skallen. För den sakens skull betyder inte det att jag gillar dem, många gånger är det tvärtom. På senaste tiden har jag skapat en fem-i-topp-lista över just farliga låtar. Påpekas bör att det är de som jag anser vara farliga här och nu, om ett par veckor kanske listan ser helt annorlunda ut.

Plats 5:

Plats 4:

Plats 3:

Plats 2:

Och vinnaren är! Tada! På plats 1:

Trots en son på snart 8 månader, så kan det verka som om man har för mycket fritid…

Kommentera

