Öppna dörren…

En ny roll har jag, rollen som mamma.

Nya tankar och funderingar har jag fått i och med denna nya roll.

Men samtidigt är jag fortfarande Linda, den filosofiska tänkaren.

Jag har alltid behövt, behöver och kommer säkert alltid behöva få sätta ord på tankar och funderingar, gamla som nya.

Nu är jag mammaledig, vilket innebär att det finns mindre forum att få berätta, fråga och diskutera på.

Så jag väljer att lämna ut mig själv här, dela med mig av mig själv här, och skapar en blogg som alla kända, okända och ökända kan följa mig på om så önskas. Jag har ju erfarenhet av att internet kan ge en enorma vinster.

Kommentera

